L'INFINIT I LA LLUNA...

L'instant més callat de la nit es produeix quan el brogit lentament acumulat es transforma en zero. La lluna dibuixa exactament el número més ínfim i obstinadament solitari... el no res i el tot, l'infinit perfecte...

dissabte, 5 de gener del 2008

Regal de Reis

Per a tots vosaltres
que m'heu acompanyat
durant aquest any
amb els vostres comentaris
i heu fet que el blog
continui viu.
Moltes gràcies.
.

Contingut

1.- Un dia de festa al llit tot escoltant la pluja.

2.-Pujar a un gronxador i balancejar-se al vent.

3.- Sentir l'olor de terra molla passejant acompanyat.

4.- Un llarg bany d'escuma i olis essencials.

5.- Fer una volta en cotxe per una carretera "secundària".

6.- Encendre la ràdio just en el moment que sona la teva cançó.

7.- Córrer sota una tempesta d'estiu un dia calorós.

8.- Encendre una espelma i recordar aquell dia.

9.- Ningú davant a la cua i cap pressa.

10.- Una abraçada i un somriure just ara.

11 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Que macu nena, moltissimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guapa!!!!!!!!!!!!

Striper ha dit...

Ostres moltes gracies,m'agrada molt el teu regal,per tu qyue tinguis mil somnriures cada dia.
Petonets.

Clint ha dit...

Ohhhh! Moltes gràcies! Quin detall tant bonic!

Un petonàs!

Lluís Bosch ha dit...

No sabria dir quin de tots els regals de reis m'agradaria més. Potser trio la carretera secundària, vora el mar. potser més avall de Tarragona, o aquelles solitàries rutes del Delta.

Unknown ha dit...

Gràcies a tu! M'ha encantat!

El veí de dalt ha dit...

Oh, là, là! Quina emoció, un regal de Reis de la Silver! Espero que en el meu "felpudo" us hi netegeu bé els peus!

PS Jo recordo el 8, encara, eh!...

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes gràcies pel regal, tant per la foto com pels suggeriments.
és divertida aquesta web per a fer rètols.
Els meus millors desitjos per a l'any 8

Mestra Lluna ha dit...

mmmmmm.... que maco, moltes gràcies a tu per animar-nos amb les teves lletres.
Mil petons.

Barbollaire ha dit...

Silver que sóc un despistat i ara feia dies que no venia a veure't... clar! com no t'ho dic mai, tampoc ho pots saber si hi sóc o no...

Quin regal més preciós!!!!

moltíssimes, moltíssimes gràcies!!!
un petonet dolç, nina
;¬)****

Unknown ha dit...

Petons platejats!

Jobove - Reus ha dit...

que el nostre pòsit el postis enganxat al costar del teu cor
gràcies i repetons