L'INFINIT I LA LLUNA...

L'instant més callat de la nit es produeix quan el brogit lentament acumulat es transforma en zero. La lluna dibuixa exactament el número més ínfim i obstinadament solitari... el no res i el tot, l'infinit perfecte...

dimecres, 30 de maig del 2007

To blow out a candle... To make a wish...


1.- Que tots puguem ser, créixer i estimar.
2.- Que jo sigui capaç de ser el que necessites.
3.- Que tu siguis per mi allò que vulguis ser.
4.- Que cada nit senti que puc dormir en pau.
5.- Que cada albada desitgi un dia més.
6.- Que estar al teu costat sigui la meva Itaca.
7.- Que em puguis perdonar quan sigui necessari.
8.- Que també em perdonis quan jo cregui que no cal.
9.- Que pugui veure sempre els meus errors.
10.- Que no tingui mai por de rectificar.
11.- Que tingui valentia per mirar endavant.
12.- Que no m'ancli en el passat autocompadint-me.
13.- Que pugui apreciar a tots pel que són i poden ser.
14.- Que sempre tingui present el que no sóc ni vull ser.
15.- Que sigui capaç de perseguir els somnis.
16.- Que me n'adoni de quan sommio.
17.- Que la realitat no se'm faci feixuga.
18.- Que el futur no em faci mai por.
19.- Que els qui estimo siguin molt feliços.
20.- Que la resta també ho siguin, tots sense excepció.
21.- Que pugui aprendre per sempre més, sobre tot dels altres.
22.- Que tingui forces per afrontar el que calgui.
23.- Que si em manquen et tingui a prop.
24.- Que si et dic que no et necessito et quedis.
25.- Que si dic que et necessito em demostris que no.
26.- Que aprengui a ser per a tu qui t'acompanya en la vida.
27.- Que no em cregui mai en possessió de la veritat.
28.- Que si m'hi crec em facis veure el meu error.
29.- Que jo el pugui veure i créixer i madurar.
30.- Que sàpiga demanar ajut quan em calgui.
31.- Que també en sàpiga quan cregui que no em cal.
32.- Que em contagïis la teva alegria de viure.
33.- Que jo en sigui un dels motius.
34.- Que pugui veure el món amb els teus ulls.
35.- Que tu puguis créixer sabent que no em pertanys.
36.- Que caminem pel mateix camí de la mà mirant-nos als ulls.
37.- Que l'any vinent pugui afegir un desig més: el teu somriure.

..............................................................
Moltes, moltes, moltíssimes gràcies Jo Mateixa, m'ha fet molta il·lusió!!!

8 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Que xulu nena!!!!!!!!

De tot cor espero que passis un dia meravellos, guapa, cuide't moltissim i que t'ho passis molt rebé!!!!!!

Molts petonassos!!!!!!!!

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Anys i anys, per molts anys!!!

Moltíssssssimes felicitats, guapa! Que tinguis un dia collonut ... i que es vagi propagant, clar!!!

XXX petonarros ... substituir XXX pel que toqui, clar!!!

Ens la veiem!

L'Avi ha dit...

Doncs, res, que vinc del bloc de la Jo Mateixa i m'he enterat que és el seu aniversari.

Moltes felicitats i que no decaigui.
Ah, i com li he dit a ella, ara em fotré un whisquise i un puret a la seva salut...

Deric ha dit...

ah! moltes felicitats!

Ulisses ha dit...

un dia tard...
però felicitats!!!
i que en facis molts més i que tots els teus desitjos es compleixin.

Salut!

PD: al bloc de la "jo mateixa" si que et vaig felicitar puntualment XD

Clint ha dit...

Ei que més val tard que mai, així que per molts anys...i deu ni do! quina llista, fins n'he vist algun amb trampa...com sou les dones! ;) petons

Joana ha dit...

Moltes Felicitats!!!!
I tan de bo l'any que bé et podem felicitar per partida doble!
un petó! The blue... i bon cap de setmana!

El veí de dalt ha dit...

Arribo tard, ho sé. Almenys no 37 anys més tard... Moltes i blavoses FELICITATS! Comparteixo els teus bons designis i desitjo qeu tots els vegis acomplerts (tot i que el 24 i 25 em trontollen). Una abraçada marítima.