L'INFINIT I LA LLUNA...

L'instant més callat de la nit es produeix quan el brogit lentament acumulat es transforma en zero. La lluna dibuixa exactament el número més ínfim i obstinadament solitari... el no res i el tot, l'infinit perfecte...

dissabte, 3 de març del 2007

Confidències...


Et vaig veure en despertar, sabia que m' esperaries. Anit, vam conversar llargament, estaves esplèndida, brillant, i unes ombres lleus et feien misteriosa. Cap vel, ni bòira, ni núvol entorpia la teva mirada. Et vaig preguntar pel teu costat ocult, com faig sempre, i em vas mostrar poc, com desitjo en el fons. Em vas dir: "... a poc a poc, és perillós...". Et vaig somriure, em vas somriure... i llavors, et vaig demanar que somriguessis a una persona especial, que li xiu-xiuegessis paraules de consol, sentiments plens, i tendresa, quan et mirés en la nit. Aquest fou el meu encàrrec per a aquella i tantes altres nits. Sé que ho vas fer molt bé, como sempre ho fas. M'agrada la teva complicitat.... En el fons ets como jo. La nit és més fidel que fosca i avui tu ho has demostrat, tot i no caler. M' agrada quan comparteixes a cau d'orella els teus secrets amb mi, vivències, anhels, desitjos.... Sé que t'agrada mirar-nos, observar-ho tot, que disfrutes fent-ho i jo gaudeixo de les teves històries quan me les expliques. I ja és hora de despedir-nos, però sé que demà, puntual, estaràs aquí, novament amb mi, esperant-me, amb ganes de seguir contant-me relats per a no dormir, tot i què, finalment el son sempre em segresta i em fa seva……

3 comentaris:

Joana ha dit...

Hola,
he arribat aquí des del Diari de jo mateixa i té raó, un bloc molt treballat i ple de colors. I tens raó la lluna com tot té una altra cara, la més perillosa per sensual per màgica i distant.
Una abraçada llunàtica!

the silver blue sea ha dit...

Només dir-te Joana que et llegeixo de fa temps i que també et vaig trobar a través d'amics comuns. El teu post sobre la seducció em va semblar sublim. Gràcies per visitar-me. Un petó.

Joan ha dit...

cada dia aprenc a vure les coses i gaudirles d'una manera difernt, per culpa de gent com tu......gracies

un petonas carinyet......