L'INFINIT I LA LLUNA...

L'instant més callat de la nit es produeix quan el brogit lentament acumulat es transforma en zero. La lluna dibuixa exactament el número més ínfim i obstinadament solitari... el no res i el tot, l'infinit perfecte...

dissabte, 31 de juliol del 2010

Peut-être...

.


Un dernier mot d'amour

Je t'écris peut-être

Bien plus qu'une lettre
C'est comme un message
Après un naufrage
Dans le grand silence
J'appelle au secours
Voici que je lance
Un dernier mot d'amour

Toi l'enfant terrible
Le rêve impossible
Ma raison de vivre
Ma folie d'aimer
Toi par qui j'existe
Toi le seul artiste
Qui ai fait danser
Mon coeur de Pierrot triste

Tu riras peut-être
En lisant ma lettre
Ce cri de détresse
Qu'écrit ma tendresse
Je m'en fous je t'aime
C'est bien assez pour
T'envoyer quand même
Un dernier mot d'amour

Toi l'impénétrable
Toi l'irremplaçable
Plus beau que le diable
Plus lointain que Dieu
Toi par qui je saigne
Toi sans qui s'éteignent
La joie dans mes yeux
Et le feu dans mes veines

Tu riras peut-être
En lisant ma lettre
Ce cri de détresse
Qu'écrit ma tendresse
Je m'en fous je t'aime
C'est bien assez pour
T'envoyer quand même
Un dernier mot d'amour

Mireille Mathieu
.

5 comentaris:

Rodericus ha dit...

Una sorpresa agradable. M´agrada la Mathieu desde sempre. Aquesta veu te la propietát d árribarme a l´anima.

La seva versió de "L´Himne a l´Amour" es geniál.

Un petó.

sargantana ha dit...

sempre m'ha agradat la Mireille Mathieu
precios..

Elfreelang ha dit...

ja som tres que ens agrada! uf Peut- être....

el paseante ha dit...

Quina cançó més trista. Que en fan de mal els amors impossibles.

zel ha dit...

Òstia, amb perdó, quants anys!!!!